Årets kurstilbud for Sommerskolen Oslo er klart

Sommerskolen Oslo er et gratis tilbud til alle osloelever. Kursene gjennomføres i sommerferien – i uke 26, 27, 32 og 33. Kurstilbudet består av flere populære kurs fra i fjor, i tillegg til spennende nyheter for alle trinn.

Påmelding 15.–21. mars

Påmeldingen til Sommerskolen Oslo åpner onsdag 15. mars og er åpen til og med tirsdag 21. mars. Elevene meldes på kurs på www.sommerskolenoslo.no. Det er viktig at elever som ønsker en kursplass blir meldt på i påmeldingsperioden. Plassene fordeles ved loddtrekning og resultatet av loddtrekningen på sms/e-post 3. april.

Brosjyre med kurstilbudet

Sommerskolebrosjyrene blir delt ut som ranselpost til alle osloelever uka etter vinterferien. Du kan også lese om kurstilbudet på nettsiden til Sommerskolen Oslo.