Velkommen til skolestart 2020

2. – 7. klasse starter til vanlig tid, kl. 08.30 og har skoledag slik den vanligvis er på mandager. Oppmøtet er i store skolegård for alle fra kl. 08.15, - der møter lærere og assistenter elevene.

2. klasse slutter 13.00, 3. klasse kl. 13.30 og 4.– 7. klasse slutter 14.00.

1. klasse starter kl. 09.30 i samlingssalen og har skoledag fram til kl. 11.00.

Jeg håper alle har hatt en fin sommerferie, og at dere kommer tilbake med gode sommerminner. Når vi nå skal ta fatt på et nytt og ubrukt skoleår, så er det viktig å starte uthvilt og klar for å lære mye nytt.

Jeg har store forventninger til alle elevene på skolen. Alle er flinke til noe, vi er bare forskjellige og lærer på ulike vis. Det skal vi voksne vite om, og ta hensyn til. Likevel har jeg forventninger til at alle, - barn og voksne på skolen, yter sitt beste og gjør så godt de kan. Det må innsats til, og alt må øves på for at vi skal bli gode i det.

Jeg gleder meg til å bli kjent med alle nye elever og voksne på skolen, og jeg gleder meg til å se igjen, - og bli enda bedre kjent med dem jeg kjenner fra før.

Velkommen-hilsen fra
Rektor Svein